Mensen

rsz_11plitshire_img_8150

Mensen zijn het visitekaartje van elke onderneming, instelling of merk. In de dagelijkse operatie zijn zij het gezicht naar de klant om de belofte die u naar de markt of maatschappij maakt ook echt in de praktijk waar te maken.

En dat blijkt vandaag de dag toch een behoorlijke uitdaging te zijn. Want waar je ook kijkt, het is elke dag om ons heen te herkennen. In winkels, restaurants, apotheken en kantoren. Aan de telefoon en aan balies en kassa’s. Geen klantbeleving, geen plezier en verbinding, geen focus en scherpte in verkoop en hier en daar een regelrecht gebrek aan duurzame servicegerichtheid.   Goed met klanten omgaan is echt een vak apart. Om dat succesvol te kunnen doen is plezier hebben in het optimaal bedienen van consumenten, patiënten of burgers een absolute vereiste. Naast een stel goede communicatieve vaardigheden uiteraard. Basis componenten om lekker te verkopen, aan klantenbinding en omzet te werken, gastvrij te zijn of een geweldige service te bieden.

Bizzalicious legt haar focus op de klant van de klant. Wij begrijpen ook dat ieder mens een eigen why, what en how heeft. En dat het essentieel is die te synchroniseren met die van de onderneming. Wij laten mensen de eigen combinatie van talent, passie en waarde (her)ontdekken om deze te vertalen naar persoonlijk ondernemerschap en verbinding. Verbinding naar zichzelf. Verbinding naar het werk. Verbinding naar het bedrijf en echte verbinding naar het grootste goed, de klant. Of niets van dat laatste. En dat is dan ook een bewuste en duidelijke keuze.

Belt u ons gerust voor meer informatie op +31 (0) 6 145 93 890 of vult u ons contactformulier in.